Vil du digitalisere kontrollen over dine indkøb og øge forudsigeligheden?

Søger du metoder til at synliggøre dit samlede forbrug og til at konsolidere indkøb hos udvalgte leverandører?

Indkøb er forbundet med mange forskellige udfordringer hver eneste dag. Det kan handle om mange forskellige leverandører, enorme kataloger, overcentraliserede indkøbsaktiviteter og langsomme processer. Det kan resultere i fejl, spredte data, uautoriserede indkøb og begrænset synlighed over indkøbsomkostninger. Et ERP-system giver begrænsede værktøjer til håndtering af disse udfordringer. Roima eProcurement er en perfekt løsning, der giver dig kontrol over dine indkøb og supplerer dit ERP-system.

Dit ERP-system er fortsat den centrale procesmotor og håndterer direkte køb, mens Roima eProcurement tager fuld kontrol over decentraliserede indkøb og indirekte køb. Med Roima eProcurement kan du styre din virksomhed, så der indkøbes og betales mindre, og du kan automatisere indkøbsprocesserne og forbedre transparens og håndterbarhed.

Distribuerede indkøb som en service

Automatiser manuelle indkøbsprocesser

Betal mindre – konsolider virksomhedens indkøb

Synlighed over det samlede forbrug

Roima eProcurement har omfattende funktioner, der gør virksomhedens overordnede forbrug synligt, også når du er på farten. Mobil adgang er tilgængelig hvor som helst og når som helst via en brugervenlig mobil brugergrænseflade, så du kan foretage køb, uanset hvornår og hvor du har brug for det.

Digitalisering og automatisering af indkøbsprocessen

Roima eProcurement har omfattende funktioner, der understøtter digitalisering af dine indkøb. Det betyder, at du kan automatisere din fakturabehandling med aftalespecifikke prislister, og at du kan vedligeholde prislister, så dine priser altid er optimale. Roima eProcurement er en brugervenlig indkøbsløsning til hele din virksomhed.

Brugervenlig webshop-lignende brugergrænseflade

Roima eProcurement har en fuldt udstyret brugergrænseflade, der minder om grænsefladen i en webshop, og kan bruges af hele din virksomhed. Den gør det muligt for brugerne at foretage effektive produktsøgninger i alle kataloger og at bestille fra katalogerne i overensstemmelse med deres adgangsrettigheder gennem et brugervenligt ordresystem, der er baseret på brug af indkøbsvogn. Du har mulighed for at tilføje omfattende produkt- og servicekataloger fra forskellige leverandører og begrænse adgangen efter behov.

Stop uautoriserede indkøb

Modtager du fakturaer, hvor du ikke ved, hvem der har foretaget købet, hvorfor og med hvilken bemyndigelse? Med Roima eProcurement kan dine medarbejdere nemt foretage indkøb uden at skulle bruge deres personlige kreditkort eller omgå den godkendte indkøbsproces, hvilket minimerer uautoriserede udgifter. Du kan decentralisere indkøb på en kontrolleret måde ved gennem en passende godkendelsesproces at gøre det muligt for alle medarbejdere i din virksomhed at foretage indkøb i overensstemmelse med deres adgangs- og bestillingsrettigheder.

Få fordel af centraliseret rapportering

Roima eProcurement er let at integrere med løsningen Roima Control Tower. Det muliggør detaljeret overvågning af indkøbstransaktioner og øjeblikkelig reaktion på mulige afvigelser og misbrug. Med Roima eProcurement kan du nemt sikre overholdelse af kontrakten.

Indkøbskontrol og forudsigelighed

Roima eProcurement gør det muligt at tilpasse indkøbsprocesser til dine behov, bl.a. gennem forskellige metoder til ordreafgivelse som f.eks. katalogordrer, fritekstordrer, provisioner og ordrer via webbutik. Rettigheder til ordreafgivelse og regler for godkendelse af processer administreres i henhold til kostcentre og indstillede beløbsgrænser. Desuden kan modtagelsen decentraliseres eller centraliseres efter behov.

Konsolider udvalgte leverandører

Roima eProcurement digitaliserer din indkøbsproces og gør det nemt at konsolidere udvalgte leverandører. Du kan effektivt integrere dine leverandører enten digitalt, via e-mail eller via enkle integrationer med andre systemer som f.eks. ERP-systemer og faktureringssystemer – og dermed også forbedre din fakturabehandlingshastighed. Løsningen giver også dine leverandører mulighed for at vedligeholde deres egne kataloger, enten gennem brugergrænsefladen eller gennem en integration, og du får altid besked, når leverandørerne foretager ændringer i deres kataloger.
roima-circle-icon-green-150x150

Lad os identificere dine behov!

Med vores rådgivningstjenester PreStudy og ROIWalk hjælper vi dig med at vælge den løsning, der passer bedst til din virksomheds unikke behov og giver det bedste investeringsafkast.

Kontakt os!

Kontakt vores eksperter, så vi kan drøfte dine forretningsbehov og sammen starte din udviklingsrejse.

Hannu Ojasalo

Account Director

hannu.ojasalo(at)roimaint.com

+358 46 600 7815

Eller fortæl os om dine behov, så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.