Finder du det udfordrende at give dine kunder en effektiv måde at identificere og bestille reservedele på?

Parttrap ONE er en komplet B2B e-handelsplatform, som muliggør vellykkede digitale salgsprocesser for produktions- og distributionsvirksomheder.

Konfigurer effektive B2B e-handels- og kundeportaler, så dine forhandlere og distributører kan afgive ordrer (B2B), give dine forhandlere/distributører deres eget brandede e-handelswebsted (B2B2X), tillade brugere, som ikke er logget ind, at afgive ordrer (B2C/D2C), og opsæt din virksomheds startside ved hjælp af ÉN løsning.

Parttrap ONE indeholder:

Parttrap ONE er en Single-Stack platform, der leverer alt, hvad der er nødvendigt for et problemfrit og vellykket B2B eCommerce & Digital Transformation-projekt, såsom intuitivt CMS, ERP-integration i realtid, robust PIM og rige B2B e-handelsfunktioner.

Alt er samlet ét sted:

Administrer effektivt flere salgsselskaber, markeder, brands, sprog og valutaer. Tilføj nye markeder centralt samtidig med, at du bevarer fleksibiliteten til at tilpasse dig specifikke krav som produktsortiment, betaling og fragtmuligheder.

Administration af reservedele:

Guide brugeren til den korrekte reservedel via interaktive eksploderede visninger, der viser unikke kundepriser, lagerbeholdning og leveringstid. Kombiner 2D-visninger med interaktive SVG- og 3D-modeller for brugervenlig identifikation og bestilling af dele.

3D CPQ & Selection Wizards

Vejled kunden i at vælge de rigtige produkter/produktvarianter ved hjælp af konfigurationer med produktvisualiseringer i realtid, herunder 3D-modeller, showrooms og meget mere.

Selvbetjeningsrapportering 24/7

Kunden har adgang til fakturaoplysninger, ordrestatus/sporing, ordrehistorik, kontoadministration, leveringsadresser, produkttilgængelighed og produktoplysninger, som kan downloades.

Personlige priser og kampagner

Viser altid korrekte kundepriser, rabatter og mængdepauser. Opret promovering og kampagner til specifikke kunder og/eller brugere.

Betaling & fragt

Integration med EBizCharge og andre betalingsløsninger. Opsæt online rating af fragtomkostninger via FedEx, UPS eller andre speditører eller fragtberegning baseret på dine indstillinger i ERP-systemet.

Fleksibel implementering

Udrullet i Microsoft Azure med realtidsintegration til din ERP, som er installeret lokalt eller i skyen.

Log ind på vegne af kunden

Giver sælgere og kundeservice mulighed for at logge ind som en bestemt kunde, afgive ordrer, se ordrer, få adgang til fakturaer, unikke kundepriser og kampagner.
roima-circle-icon-green-150x150

Læs mere om Roima's løsninger til produktstyring

null
Roima Aton PLM
null
Roima CodeMaster

Lad os identificere dine behov!

Med vores rådgivningstjenester PreStudy og ROIWalk hjælper vi dig med at vælge den løsning, der passer bedst til din virksomheds unikke behov og giver det bedste investeringsafkast.

Kontakt os!

Kontakt vores eksperter, så vi kan drøfte dine forretningsbehov og sammen starte din udviklingsrejse.

Tomas Landquist

CEO

tomas.landquist@parttrap.com

+46 70 897 64 34

Ove Tengberg

Head of Sales

ove.tengberg@parttrap.com

+46 70 511 89 47

Eller fortæl os om dine behov, så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.