Luk

Omnichannel-løsninger

Identificer behov og udvid kundebasen med omnichannel-strategier

Styrk din markedsandel med stærke analyser og omnichannel-strategier

Kun nogle af dine potentielle kunder er på de sociale medier og søger på internettet. Roima Intelligence har erfarne omnichannel-eksperter til omnichannel- og multichannel-detailhandel, som kan hjælpe dig med at øge din kundebase, dit antal besøgende og din omsætning. Med den rigtige blanding af omnichannel-strategier og implementering af de rigtige løsninger kan vi planlægge din vej til succes.

Fordele

Problemfri anvendelse

Udnyt omnichannel til brugervenlige oplevelser og problemfri online/offline-interaktioner

Forbedret engagement

Styrk engagementet via udvalgte kanaler, øg interaktionen og styrk båndet mellem brand og kunde

Integration af data

En central database giver indblik i kundeadfærd, så der kan træffes beslutninger på et oplyst grundlag

Personalisering

Afkod kundernes valg og skab skræddersyede oplevelser via omnichannel-strategier

Effektiv drift

Optimer ressourceallokering og lagerstyring via strømlinede processer

Enklere konvertering mellem forskellige kontaktpunkter

Gør potentielle kunder til købere med ensartede oplevelser på tværs af flere kontaktpunkter

Konsistens i brandet

Opbyg kundetillid og genkendelsesværdi med ensartede budskaber på tværs af kanaler

Fleksibilitet

Hjælp virksomheder med at få succes og tilpasse sig svingende markedstendenser og kundekrav

Produkter og løsninger

Parttrap® ONE

B2B e-handelsplatform for producenter og distributører.

Indsigter

Vil du vide mere?

Book en demo via formularen eller ved at kontakte en af vores eksperter direkte. Vi er her for at hjælpe dig!

Kontakt salg